Csalános csirkemájpástétom

Nagyon finom és egyszerű. Csalánnal és medvehagymával vegyesen is készíthető, de ahol nincs medvehagyma, anélkül, csak csalánnal is ajánlom.



A főzéshez előkészített, apróra vágott csalánt (más levélzöldség is mehet hozzá) zsiradékon üvegesre pirított, apróra vágott hagymával és fokhagymával vagy medvehagyma-levéllel dinszteltem, majd hozzáadtam az apróra vágott csirkemájat és további mangalicazsírt (liba vagy kacsazsírral is finom, vagy vajjal). A máj elkészültéig sütöttem, majd forrón, csírátlanított üvegbe töltöttem. Hűtőbe téve, dermedés után, pirítóson, friss kenyéren nagyon finom.

Hozzávalók:
300 g csirkemáj
1 kisebb vöröshagyma
mangalica-  liba- vagy kacsazsír, esetleg vaj 
3 gerezd fokhagyma és/vagy ízlés szerint medvehagymalevél 
blansírozott csalán ízlés szerint
só, bors alapból, de szoktam kísérletezni a fűszerekkel, majoránna, kakukkfű, .... ha nem elég fokhagymás a végén egyet frissen belereszelek.  
**********************************
Aki szívesen támogatná az oldal tartalmainak létrehozását, ITT van erre lehetősége, egészen egyszerű módon is: Erdőkóstoló adományvonal 
Köszönet minden támogatásért, de ha valaki nem tud vagy nem szeretne, anélkül is szabadon olvashat, tanulhat a blogon ehető vadnövényekről és gombákról.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések