Szegfűgombás, podagrafüves, fetasajtos pirítós medvehagyma zöld termésével turbózva


Az erdei-mezei gombák talán leggusztább állapota nekem valami ilyesmi.


A szegfűgombákat megtisztítva fokhagymás vajon pirítottam. Amikor eleget pirultak, őrölt borssal, apróra vágott friss podagrafűvel és petrezselyemmel fűszereztem, majd durvára morzsolt, füstölt fetasajttal hoztam össze. Mindezt még melegen pirítósokra halmoztam, majd még megszórtam füstölt fetasajttal és a medvehagyma friss, még zöld termésével. 
Ui: Még tavasszal készült. Máskor, ha van szegfűgomba, medvehagyma kaprival készíthető. Podagrafű szinte egész évben van, ha sűrűn szedjük vagy kaszálják. 


A saját gyűjtésű gombákat lássa szakellenőr!



További szegfűgombások az Erdőkóstoló blogon:

szegfűgomba konzervek házilag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések