Gévagomba lecsósan, podagrafűvel

sárga gévagomba találat mindig nagy öröm. Ezúttal lecsósan, illetve majdnem lecsósan, vöröshagyma nélkül, paradicsommal, paprikával készült, és elég sok podagrafüvet is tettem bele. Szép, friss hajtásokat sikerült szednem egy lekaszált patakparton.


Elkészítés, hozzávalók:
egy jó evőkanálnyi apróra kockázott kolozsvári szalonna
1 nagyobb csészényi csíkokra vágott gévagomba
3 nagyobb paradicsom
4-5 paprika (többféle színű)
1 nagyobb csészényi összevágott podagrafű
2 gerezd fokhagyma
fűszerek: só, őrölt bors

A gévagombát csíkokra vágva a szalonna kockák zsírján, két gerezd apróra vágott fokhagymával, megsózva pirítottam, majd az apróra kockázott paradicsom felét is hozzáadva jó 10 percig pároltam a paradicsom levében. Ezután adtam hozzá a többi összevágott paradicsomot és a paprikát, valamint a podagrafű nagy részét. Egyben puhára pároltam mindent. Végül megszórtam az apróra vágott podagrafű maradékával.

gévagombások az Erdőkóstoló blogon

podagrafüvesek az Erdőskóstoló blogon

Erdőkóstoló a Facebook-on még több tartalommal

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések